به گزارش میراثآریا، واحدهای تولیدی در لالجین در شرایط اقتصادی فعلی دچار چالشهای متعددی برای بازاریابی محصولات خود و فروش آنها به بخشهای مختلف خصوصی و دولتی هستند که در همین راستا کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش در لالجین برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، چیت ساز از فعالان و اساتید حوزه بازاریابی درخصوص مدل تصمیمگیری صحیح، اقدام مهم بازاریابی در محیط بحران، برنامههای تأثیرگذار سازمان بر فعالیت فروش، چهار نگرش مدیریت و تأثیر آن بر فعالیت سازمان و اهمیت شناخت انواع تقاضا برای تولیدکنندگان به ایراد سخن پرداخت.
در این کارگاه حاضران با روشهای تأمین نیاز، طراحی سیستم فروش، وظایف اصلی مدیر فروش، مراحل فروش و استراتژیهای پر کاربرد فروش و نحوه مدیریت صحیح بازاریابی و فروش در شرایط بحران آشنا شدند.
انتهای پیام/
نظر شما